Deeper Thought

Pr, marketing, internet web 2, TV, hírek, filmek. Mindez tőlem az én szemszögemből.

Friss topikok

Címkék

ajánló (2) biztonság (1) buli (1) elso (1) etnikum (1) fesztivál (1) fiatalsag (1) film (1) hotel (1) internet (3) it (1) közélet (1) közösségi (1) kütyü (1) média (6) modern (1) network (1) nincs (1) party (1) samsung (1) social (1) szájt (1) telefon (1) turizmus (1) tv (1) twitter (1) újság (1) velemeny (1) web (1) web2 (1) weboldal (1) wifi (1) zene (1) Címkefelhő

Last Fm

Négy csillag és a WiFi

2008.01.15. 17:11 | t3Ch | Szólj hozzá!

Címkék: turizmus internet wifi hotel

Zalakaroson voltam nemrég és egy négy csillagos Hotelben szálltam meg. A Miértek lényegtelenek, ami igazából írásra vezérelt az a lehúzó magatartás, amit a Hotel részéről éreztem.

Én úgy gondolkodom, ha fizetek egy szolgáltatásért, akkor a pénzhez mérten megfelelő színvonalon kapjam azt. A Zalakarosi ****-os hotelban megszállás tényleg jó volt, lévén nagyon kultúrált szobák voltak, minden nap takarítás, sokcsatornás TV, jakuzzi, szauna, minden benne volt a nem olcsó árban. Egy dolgot leszámítva, amin nagyon megdöbbentem. Az internet... Nem tudom milyen indíttatásból, de óránként 700 (!) forintot kóstált a dolog. Mert azt még megérteném,ha a aszaunáért fizetsz, hisz fel kell fűteni, ami energia költség, kitakarítani stb. De, hogy az internetért, ami nem kerül semmibe, hiszen amúgy is ki kell építeni, és fix havi díjat fizetnek érte... Szóval nem igazán értettem a dolgot. 3 óra internet 3100 pénz. Miért jó ez nekeik? Hiszen amúgy a szolgáltatások jók, az étel is megfelelő... Lehet, hogy csak haladni kéne a korral és rájönni, hogy sok esetben az internet hozzáférés lassan a víz, gáz, villany, csatorna mellé ötödik tényezőnek beemelkedik, és az jelenti az összkomfortot, ha be van kötve ( a telefont nem sorolom ide, mert én nem tartok vezetékest, nincs rá szükségem)

A bejegyzés trackback címe:

https://trendspotter.blog.hu/api/trackback/id/tr21298590

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása